Panaszkezelés
A panaszügyintézést elektronikus úton kell benyújtani az
Email cím: | |
Telefon: | (+36) 30 / 184-3424 |
Az utazásközvetítő által biztosított szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdésekben a felek jogvitája esetén a megegyezésre törekednek. Amennyiben ez nem vezet eredményre, panaszát a Taveuni Kft székhelye ill. a lakhely szerint illetékes Békéltető Testület (Pest Megyei Békéltető Testület: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2. ) elé terjesztheti.
A békéltető testület eljárási szabályait az 1997 évi CLV törvény paragrafusai tartalmazzák, illetve a felek alávetik magukat a Pest megyei Törvényszék (Cím: 1146 Budapest, Thököly út 97-101.) kizárólagos illetékességének. Az Utazó a fogyasztóvédelmi szabályok megsértése esetén a területileg illetékes Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztályához fordulhat (cím: 1051 Budapest, Sas u 19.).